ניהול הוצאות לאירוע

ניהול הוצאות לאירוע

שירות Save The Date מאפשר לכם לתעד את כל הוצאות האירוע.

לכל הוצאה ניתן לתעד את שם ההוצאה, סך העלות ואת פרטי איש הקשר. כך למשל תוכלו לתעד את הצלם, פרטי ההתקשרות עימו וכמובן את עלות הצילום או למשל את בית הדפוס, פרטי איש הקשר ואת עלות ההדפסה.

מערכת Save The Date תציג לכם את סיכום ההוצאות שלכם כך שתוכלו תמיד לפקח ולהיות בשליטה לגבי עלות האירוע שלכם.

כמו כן באירועים עתידיים תוכלו לחזור לכל אירוע שחגגתם בעבר ולראות אילו הוצאות היו לכם בו ומי היו נותני השירותים באירוע. כך תוכלו לפנות שוב אל הצלם או אל בית הדפוס.

 

מאחלים לכם שימוש מהנה בשירות
צוות Save The Date